środa, 29 sierpnia 2012

Wizja I Misja

Czysta forma.
Sport.
w zgodzie ze samym sobą , naturalne bieganie , naturalne zachowanie ,systematyka , wszystko dla zdrowia , dla lepszego samopoczucia i hartu ducha .
Prawda nie choruje, przestałem , a pracuje w karporacji gdzie jest 1000 osób i każdy kaszle , kicha, prycha.
Mnie omija.
Trzy razy w tygodniu , mam ochotę na więcej , powstrzymuje się
suplementy ?
nie wiem , ja nie chce , nie potzrebuje ,
potrafisz się obejść bez tego , bez stabilizacji, amortyzacji, bielizny termicznej,koszulki,termicznej,batonu,żelu,wysoko gatunkowych protein,izolatu białka mlekowego (!), bez całej tej chemii , bez lansu , bez nowych ciuszków, ("już jest nowy nimbus tylko 599!!!, już są nowe nike musisz je mieć zaledwie 499!!!!), już lecę , do sklepu , nie, nie do sklepu , w internecie kupie bedzie taniej, a potem zdjęcie sobie zrobie na FB sobie wkleje , lubie to, lubie tamto , mnie lubią , ma 500 znajomych , a ilu znasz tak naprawdę ?
endomondo,czyli smartfon może być pulsometr z GPS, powinien być bidon, pas,opaska,na głowę na rękę do telefonu,portfel z dokumentami , kluczyki bo przecież na bieganie trzeba dojechać , żele, batony ,okulary najlepiej z wymiennymi szkłami (w razie załamania pogody), getry o nie teraz to się inaczej nazywa, nawet odkryłem że są inne ciuchy na trening i inne na starty (...), czipy, krokomierze, mi coach, nike coś tam  hm chyba wszystko
nie , bieganie nie jest tanim sportem dla mas, jest tanie dla wybranych
dla tych co chcą , dla tych co czują i wierzą że robią coś dla SIEBIE

ja nie mówie że jestem święty Tomasz , ja zwracam uwagę jak jest , nie chce tego , wszedzie tylko wyścig ,
nie mogę ogarnąć jak ludzie biegali kilka lat temu , w dresach , kreszach, butach bez amortyzacji, na stoper,
(pamiętam jak biegaliśmy w klubie po bieżni , trochę mocno powiedziane , po żuzlu co któreś tem kółko trener nas łapał przykładał dwa palce do tętnicy szyjnej czekał 15 sec i mówił : -Zwolnij !
albo :-Przyśpiesz !
Na Posnani na Wilczaku to było  , może ktoś pamięta
Ogarniacie to ?
Mam wrażenie że jak teraz starujesz w bawełnie to patrzą na ciebie jak na UFO !
-Koszulka bawełniana .... a czekaj ,czekaj pamiętam mój ojciec w czymś takim biagal ..

HELOŁ

przecież kiedyś biegano w sandałach !

Pewnie że te czasy nie wrócą , pewnie że się nic nie zmieni, ale  jest na tym kasa i to się liczy .
Zbliża się jesień , kupcie sobie buffa , ładnie leży i jest na topie , chroni przed ciepłem i przez zimnem (!)
Kupiłem go w zeszłym roku , bieganie w szalu jest bardzo niekomfortowe .

Wiem ,wiem, miałem na początku wiksy strasznie, parcie na szkło , mam koszulke techniczną, buty new balance i buffa , ale to było na początku .

Może się gdzieś zatrzymałem , może się zgubiłem, może to znajomi, a może że ja tak w tym lesie sam biegam  ,nie wiem , ale mi nie pasuje to wszystko do biegania jako najprostrzej formy wypoczynku , czy o to chodzi w truchtaniu ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz