poniedziałek, 13 sierpnia 2012

SMALEC I OGÓR


zupełnie inaczej to wyglądało niż w Pile , chodzi o całą atmosferę, wiadomo było bardzo zimno , i wogle  co za pomysł aby start był gdzie indziej niż biuro zawodów ...
bieg był mniejszy ,znajomi którzy mnie zabrali ze sobą Ci od opłatka , już biegali wcześniej w Trzemesznie , Romek był mi przewodnikiem
ubrałem się jak niedźwiedź ,  podkoszuka , koszulka, bluza, i jeszcze jedna bluza , rękawice z polaru i czapa na łepetyne i dwie pary spodni
w Koscianie i Trzemesznie strasznie wierzyłem w dobroczynne właściwości maści Bengay ,
pamiętając moje problemy z mięśniami piszczelowymi z zapamiętaniem smarowałem się ową maścią
Teraz z perspektywy czasu uważam , że to takie bardziej placebo było , nie używam teraz i nie czuje jej braku , mięśnie nie bolą już tak jak dawniej ;)
faktycznie najlepsze jest kilkuminutowe rozciąganie i schłodzenie po biegu , to mi wystarcza
no ale pojawiły się inne problemy , ale o tym kiedy indziej
rozgrzewka była krótka , mała przebErzka tam i nazad , trochę rozciągania
start
oczywiście w starym stylu przegrzał się ;(
po 5 km ściągnąłem rękawice i czape , bluze rozpiąłem
ale muszę sie pochwalić że po słabo przepracowanej zimie wynik był lepszy niż mogło się mi wydawać
15km przebiegłem równo w 1,5 godz
i nie byłem taki wypompowany jak na pólmaratonie a dystans przecież podobny
parowało ze mnie jak ze starej kobyły
wrócilismy do Trzemeszna , do hali , rozdanie nagród , losowanie ,
tak kameralnie , strasznie mi się podobalo ,Uważam tą impreze za nr jeden w tym sezonie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz